• portada
  • primeres planes
    • articles editorials i d'opinió
    • les seccions d'Ítaca
    • els articles més llegits
    • selecció d'articles 2019-2020
    • qui som
  • teatre
    • noms propis
    • textos dramàtics
    • crítica teatral
    • curs de dramatúrgia online (Pablo Ley)
  • seccions d'autor
    • Escena híbrida (Natalia Barraza)
    • el treball de l'actor (Àngels Bassas)
    • l'entrevista (Núria Bonet)
    • la mirada del dramaturg (Pablo Ley)
    • TIPS – per als qui no trepitgen els escenaris (David Pintó)
    • dramatúrgia femenina (Lucía Rojas)
    • les cahiers des autres (Pere Sagristà)
    • l'espai del mestre (Ricard Salvat)
  • temes
    • memòria històrica
    • el cervell creatiu
    • el tema o el principi de coherència
    • sobre l'energia escènica
    • grècia clàssica
    • shakespeare
  • mirades singulars
    • llibres
    • literatura
      • contes pandèmics
    • música
    • dansa
    • art
    • fotografia
    • cinema i televisió
  • investigació
    • Projecte Dialektiké
Get in touch
555-555-5555
mymail@mailservice.com
català català ca
Español Español es
català català ca
Español Español es
ítaca (revista de teatre eòlia i+D)
  • portada
  • primeres planes
    • articles editorials i d'opinió
    • les seccions d'Ítaca
    • els articles més llegits
    • selecció d'articles 2019-2020
    • qui som
  • teatre
    • noms propis
    • textos dramàtics
    • crítica teatral
    • curs de dramatúrgia online (Pablo Ley)
  • seccions d'autor
    • Escena híbrida (Natalia Barraza)
    • el treball de l'actor (Àngels Bassas)
    • l'entrevista (Núria Bonet)
    • la mirada del dramaturg (Pablo Ley)
    • TIPS – per als qui no trepitgen els escenaris (David Pintó)
    • dramatúrgia femenina (Lucía Rojas)
    • les cahiers des autres (Pere Sagristà)
    • l'espai del mestre (Ricard Salvat)
  • temes
    • memòria històrica
    • el cervell creatiu
    • el tema o el principi de coherència
    • sobre l'energia escènica
    • grècia clàssica
    • shakespeare
  • mirades singulars
    • llibres
    • literatura
      • contes pandèmics
    • música
    • dansa
    • art
    • fotografia
    • cinema i televisió
  • investigació
    • Projecte Dialektiké

11

les estructures de subtemes

Button

10

la centralitat del tema

Button

9

l'anàlisi de text

Button

8

l'espectador i la cultura

Button

7

l'espectador intel·ligent

Button

6

codis individuals i socials

Button

5

origen evolutiu dels codis

Button

4

generar estructures complexes

Button

3

formes de dramatúrgia

Button

2

dramatúrgia i text dramàtic

Button

1

dramatúrgia  i dramaturg

Button

ARTICLES EDITORIALS

CRÍTICA TEATRAL

Button

ELS ARTICLES MÉS LLEGITS

Button

EL TREBALL DE L'ACTOR


la secció d'Àngels Bassas

Button
Button
Button
Button
Button
Button
Button
Button
Button

memòria històrica

Button

sobre l'energia

Button

el cervell creatiu

Button

el tema o el principi de coherència

Button

grècia clàssica

Button

llibres

Button

art

Button

fotografia

Button

dramaturgs

Button

textos dramàtics

Button

dansa

Button

música

Button

cinema i televisió

Button

literatura

Button

dramaturgs

Button

textos dramàtics

Button

memòria històrica

Button

sobre l'energia

Button

el cervell creatiu

Button

el tema o el principi de coherència

Button

llibres

Button

literatura

Button

música

Button

dansa

Button

art

Button

fotografia

Button

cinema i televisió

Button

ESAD EÒLIA:  especialitat en

dramatúrgia i direcció

si vols estudiar dramatúrgia i direcció clica sobre les  lletres taronja



SI VOLS ESTAR PUNTUALMENT INFORMAT DELS ARTICLES QUE PUBLIQUEM A ÍTACA, CLICA AQUÍ (SOBRE L'ICONA)

per a accedir als articles de la revista només has d'incoporar-te al grup de telegram (un índex on trobaràs totes les publicacions)

Button

si t'agrada la revista, segueix-nos a facebook
... i també pots seguir-nos a telegram...
... i compartir-ho amb els teus amics a...

Eòlia, Escola Superior d'Art Dramàtic

Casp 82, 08010 Barcelona

Idea, realització i direcció de

Projecte Galilei

Amb la col.laboració de

l'Ajuntament de Barcelona

i de l'Institut de Cultura

Share by: